چه جمعه ها که یک به یک.....

نوجوون بیدار

دنیای نوجوونا

چه جمعه ها که یک به یک.....

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

 

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

 

خلیل آتشین سخن ، تبر به دوش بت شکن

 

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

 

برای ما که خسته ایم و دل شکسته ایم نه

 

ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی

 

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام

 

دوبار صبح ، ظهر نه غروب شد نیامدی.....

 

اللهم عجل لولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

شــــهیـــــــد گمنــــــام
ساعت23:24---13 اسفند 1394
ajret ba molla ali

محمد امین
ساعت6:48---24 تير 1393
همین تلاش شما هرچند جزئی باشد ؛ مهدی صاحب الزمان (عج) میپذیرد ؛ به شرط آنکه جز برای مهدی صاحب الزمان برای کس دیگری نباشد...
ارادت دارم


علیرضا فصیحی
ساعت18:33---9 فروردين 1393
سلام دوست عزیز امیدوارم وبلاگ شما بسیار پربازدید باشد اگه به وبلاگ من بیای خوشحال می شوم وحتما نظر بده این وبلاگ رو تازه ساختم وچیز زیادی مخوام بزارم . ادرس وبلاگ منalirezafasihi80.blogfa.com

طهرانی
ساعت7:36---12 اسفند 1392
احمد بیا به وبلاگ جدیدم آدرس وبلاگ.milad79.mihanblog.ir

میلاد تهرانی
ساعت15:02---15 بهمن 1392
وبلاگ بسیار عالی داری خیلی عالی

میلاد تهرانی
ساعت13:08---15 بهمن 1392
نصیری بیا به وبلاگ جدیدم.www.beruzbash.loxblog.ir
پاسخ:سلام میلاد.باشه حتما سر میزنم.ممنون از نظر


AL
ساعت21:48---17 شهريور 1392
سلام آقایی که قهرویی فکرکردی کی هستی که خودت را می کیری

دیگه خوشم ازت نمیاد ودیگه باحات کاری ندارم مغرور
پاسخ:ای کاش میتونیتم یه جوری ملاقاتت کنم امیرحسین باقری.


احمد علی
ساعت16:10---26 مرداد 1392
هر چند این شعرو قبلا شنیده بودم اما اینقدر قشنگه که بازم حال میده راستی سلام من احمد علی یه جورایی هم اسمت هستم دوست دارم باهم دوست بشیم چون از وبلاگت خوشم اومده و میبینم شبیه منی معلومه تازه کاری منتظر مطالب جدیدت هستم فقط امیدوارم به روز و مفید باشه یا علی
پاسخ:باشه چشم مطالب جدید میذاریم,منم دوست دارم یه دوست مذهبی داشته باشم.
پاسخ:فقط اگه یه آدرس ایمیل یا وبلاگ از خودت بذاری ممنون میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
[ جمعه 25 مرداد 1398برچسب:امام زمان, ] [ 23:24 ] [ نوجوون ] [ ]
پاتوق عمارها ، اخبار ، صالحون